Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9329
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Mai Thơm
dc.date.accessioned2023-11-09T01:43:18Z-
dc.date.available2023-11-09T01:43:18Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278120en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9329-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2019 - no.11 - tr.77-83 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleRối loạn lo âu của học sinh tiểu học: Đề xuất mô hình trị liệu hành vi - nhận thức.en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385S112019077.pdf294.68 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.