Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8977
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Nga
dc.date.accessioned2023-11-09T01:41:55Z-
dc.date.available2023-11-09T01:41:55Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277674en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8977-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.11 - tr.757-766 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleCấu trúc năng lực chuyên môn của giáo viên dạy học sinh khiếm thị tiểu học tại Việt Nam. = Structure of professional competency for teachers teaching students with visual impairments in primary schools in vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V16S112019757.pdf
  • Size : 308,57 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.