Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/75493
Title: Tích hợp lý thuyết U &G và lý thuyết hành vi hoạch định để đánh giá tác động của quảng cáo Facebook đối với Ý định mua hàng = Integrating the U &G theory and theory of planned behavior to test the impact of Facebook advertising on Purchase Intention
Authors: Nguyễn, Viết Bằng
Nguyễn, Thị Hoàng Yến
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại
Issue Date: 2023
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại - 2023 - no.173 - tr.65-84 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=360603
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/75493
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1732023065.pdf
  • Size : 2,19 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.