Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/74607
Title: Cách tiếp cận trong giáo dục mĩ thuật của chương trình Mĩ thuật tiểu học Ontario (Canada) - Bài học kinh nghiệm cho Việt Nam = The approach to Art education of Ontario's art curriculum (Canada) - Implications for Vietnam
Authors: Phan, Hồng Sơn
Keywords: Giáo chức Việt Nam
Issue Date: 2023
Series/Report no.: Giáo chức Việt Nam - 2023 - no.191 - tr.109-112 - ISSN.1859-2902
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=358393
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/74607
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv436S1912023109.pdf
  • Size : 527 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.