Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/74607
Title: | Cách tiếp cận trong giáo dục mĩ thuật của chương trình Mĩ thuật tiểu học Ontario (Canada) - Bài học kinh nghiệm cho Việt Nam = The approach to Art education of Ontario's art curriculum (Canada) - Implications for Vietnam |
Authors: | Phan, Hồng Sơn |
Keywords: | Giáo chức Việt Nam |
Issue Date: | 2023 |
Series/Report no.: | Giáo chức Việt Nam - 2023 - no.191 - tr.109-112 - ISSN.1859-2902 |
URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=358393 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/74607 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File : CVv436S1912023109.pdf
Size : 527 kB
Format : Adobe PDF
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.