Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7446
Title: Nghiên cứu phương pháp đánh giá chất lượng dịch vụ cho hành khách tại cảng hàng không = Study methods of assessing service quality for passengers at airports
Authors: Hoàng, Hải Sơn
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.8 - tr.295-299 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274320
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7446
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S82019295.pdf452.45 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.