Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70543
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng Hải
dc.contributor.authorLê, Anh Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-27T03:04:04Z-
dc.date.available2023-12-27T03:04:04Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350644en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70543-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Hạ Long) - 2022 - no.4 - tr.19-28 - ISSN.2815-5521en
dc.subjectKhoa học (Đại học Hạ Long)en
dc.titleVăn hóa kinh doanh trong các khách sạn thuộc tập đoàn Best Western International tại Việt Nam = Business culture ỉn Best Western International Group hotels in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv538S42022019.pdf873.18 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

21
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.