Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70511
Title: Ảnh hưởng của thần tượng ảo đến hình ảnh thương hiệu sản phẩm: Vai trò trung gian của nhận diện thương hiệu = Impacts of virtual idols on the brand image of products: The mediating role of brand awareness
Authors: Nguyễn, Hồng Quân
Hoàng, Lê Yến Nhi
Lê, Ngọc Cẩm Tú
Vũ, Thị Mỹ Duyên
Nguyễn, Thu Phương
Nguyễn, Khánh Linh
Keywords: Khoa học (Đại học Hạ Long)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Hạ Long) - 2022 - no.3 - tr.17-28 - ISSN.2815-5521
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346601
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70511
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv538S32022017.pdf1.25 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

79
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.