Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70511
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Quân
dc.contributor.authorHoàng, Lê Yến Nhi
dc.contributor.authorLê, Ngọc Cẩm Tú
dc.contributor.authorVũ, Thị Mỹ Duyên
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Phương
dc.contributor.authorNguyễn, Khánh Linh
dc.date.accessioned2023-12-27T03:03:53Z-
dc.date.available2023-12-27T03:03:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346601en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70511-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Hạ Long) - 2022 - no.3 - tr.17-28 - ISSN.2815-5521en
dc.subjectKhoa học (Đại học Hạ Long)en
dc.titleẢnh hưởng của thần tượng ảo đến hình ảnh thương hiệu sản phẩm: Vai trò trung gian của nhận diện thương hiệu = Impacts of virtual idols on the brand image of products: The mediating role of brand awarenessen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv538S32022017.pdf1.25 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

74
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.