Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70511
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Quân
dc.contributor.authorHoàng, Lê Yến Nhi
dc.contributor.authorLê, Ngọc Cẩm Tú
dc.contributor.authorVũ, Thị Mỹ Duyên
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Phương
dc.contributor.authorNguyễn, Khánh Linh
dc.date.accessioned2023-12-27T03:03:53Z-
dc.date.available2023-12-27T03:03:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346601en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70511-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Hạ Long) - 2022 - no.3 - tr.17-28 - ISSN.2815-5521en
dc.subjectKhoa học (Đại học Hạ Long)en
dc.titleẢnh hưởng của thần tượng ảo đến hình ảnh thương hiệu sản phẩm: Vai trò trung gian của nhận diện thương hiệu = Impacts of virtual idols on the brand image of products: The mediating role of brand awarenessen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv538S32022017.pdf
  • Size : 1,25 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.