Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69832
Title: Phát triển thương hiệu làng nghề thủ công mỹ nghệ truyền thống Việt Nam trong bối cảnh đại dịch Covid-19 = Developing the brand of Vietnamese handicraft villages in the context of the on-going COVID-19 pandemic
Authors: Đào, Cao Sơn
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.8 - tr.305-312 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343005
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69832
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S82022305.pdf
  • Size : 760,27 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.