Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Huyền Ngân
dc.contributor.authorHoàng, Văn Thành
dc.date.accessioned2023-12-27T02:54:51Z-
dc.date.available2023-12-27T02:54:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339141en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69785-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Kinh doanh - ĐHQG Hà Nội - 2022 - no.03 - tr.51-60 - ISSN.0866-8612en
dc.subjectKinh tế và Kinh doanh - ĐHQG Hà Nộien
dc.titleTác động của truyền thông marketing tích hợp đến kết quả marketing: Nghiên cứu trong lĩnh vực khách sạn = Impact of Integrated Marketing Communication on Marketing Performance: A Case Study in the Hospitality Industryen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv177V38S032022051.pdf
  • Size : 858,14 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.