Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69782
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Xuân Cù
dc.date.accessioned2023-12-27T02:54:50Z-
dc.date.available2023-12-27T02:54:50Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339137en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69782-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Kinh doanh - ĐHQG Hà Nội - 2022 - no.03 - tr.11-20 - ISSN.0866-8612en
dc.subjectKinh tế và Kinh doanh - ĐHQG Hà Nộien
dc.titleMạng xã hội và các động lực đối với mua sắm trực tuyến: Góc nhìn từ sự “bình thường mới” trong bối cảnh COVID-19 = Social Networking and the Motivations Underlying Online Purchase: Insights from the “New Normal” of the COVID-19 Pandemic Contexten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv177V38S032022011.pdf
  • Size : 673,92 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.