Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68329
Title: Nghiên cứu một số tác động của trải nghiệm khách hàng trực tiếp tới ý định mua lặp lại và truyền miệng sản phẩm đồ lót nữ
Authors: Trịnh, Thùy Giang
Keywords: Khoa học Thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học Thương mại - 2022 - no.168 - tr.84-94 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347898
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68329
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1682022084.pdf1.76 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 29, 2024

Download(s)

3
checked on Dec 29, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.