Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68199
Title: Đánh giá mức độ nhận biết của khách hàng về thương hiệu Agribank tại Chi nhánh An Minh Kiên Giang II. = Assess the awareness level of customers about the Agribank brand at An Minh Kien Giang II Branch
Authors: Trịnh, Bửu Nam
Đinh, Vũ Long
Khưu, Phương Quyên
Keywords: Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô) - 2022 - no.15 - tr.87 - 103 - ISSN.2588 - 1221
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347609
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68199
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv475S152022087.pdf983.39 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.