Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68196
Title: Đánh giá sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ tại Vietinbank Sóc Trăng = Customer satisfaction assessment on Vietinbank Soc Trang’s service quality
Authors: Diệp, Minh Hoàng
Đoàn, Thanh Hà
Keywords: Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô) - 2022 - no.15 - tr.104 - 127 - ISSN.2588 - 1221
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347612
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68196
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv475S152022104.pdf619.88 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.