Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67391
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhùng, Hà Thanh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:26:58Z-
dc.date.available2023-12-27T02:26:58Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335589en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67391-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội - 2022 - no.01 - tr.11-18 - ISSN.2615-9325en
dc.subjectTạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleMột số vấn đề của lý luận hệ hình trong nghiên cứu giáo dục = Issues of the Paradigmatic Approach in Educational Researchen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv398V38S012022011.pdf380.52 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.