Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67346
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua ô tô điện tại Việt Nam: Đề xuất khung phân tích từ nghiên cứu lý thuyết = Determinants of Intention to Purchase Electric Cars in Vietnam: Proposing an Analysis Framework from Theoretical Research
Authors: Hoàng, Trọng Trường
Keywords: Kinh tế và Kinh doanh -ĐHQG Hà Nội
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế và Kinh doanh -ĐHQG Hà Nội - 2022 - no.01 - tr.31-40 - ISSN.0866-8612
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335471
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67346
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv177V38S012022031.pdf662.69 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.