Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67346
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Trọng Trường
dc.date.accessioned2023-12-27T02:26:41Z-
dc.date.available2023-12-27T02:26:41Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335471en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67346-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Kinh doanh -ĐHQG Hà Nội - 2022 - no.01 - tr.31-40 - ISSN.0866-8612en
dc.subjectKinh tế và Kinh doanh -ĐHQG Hà Nộien
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua ô tô điện tại Việt Nam: Đề xuất khung phân tích từ nghiên cứu lý thuyết = Determinants of Intention to Purchase Electric Cars in Vietnam: Proposing an Analysis Framework from Theoretical Researchen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv177V38S012022031.pdf
  • Size : 662,69 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.