Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67346
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Trọng Trường
dc.date.accessioned2023-12-27T02:26:41Z-
dc.date.available2023-12-27T02:26:41Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335471en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67346-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Kinh doanh -ĐHQG Hà Nội - 2022 - no.01 - tr.31-40 - ISSN.0866-8612en
dc.subjectKinh tế và Kinh doanh -ĐHQG Hà Nộien
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua ô tô điện tại Việt Nam: Đề xuất khung phân tích từ nghiên cứu lý thuyết = Determinants of Intention to Purchase Electric Cars in Vietnam: Proposing an Analysis Framework from Theoretical Researchen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv177V38S012022031.pdf662.69 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.