Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67285
Title: Nghiên cứu các nhân tố tác động đến quyết định mua hàng trên facebook của người tiêu dùng tại thành phố Đà Nẵng = Factors affecting the decision-making of consumers on the purchase of goods and services through social media: A case in Danang City
Authors: Trần, Thị Yến Phương
Keywords: Tạp chí khoa học và công nghệ - Trường Đại Duy Tân
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí khoa học và công nghệ - Trường Đại Duy Tân - 2022 - no.50 - tr.109-118 - ISSN.1859-4905
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335210
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67285
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv416S502022109.pdf641.59 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.