Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67285
Title: Nghiên cứu các nhân tố tác động đến quyết định mua hàng trên facebook của người tiêu dùng tại thành phố Đà Nẵng = Factors affecting the decision-making of consumers on the purchase of goods and services through social media: A case in Danang City
Authors: Trần, Thị Yến Phương
Keywords: Tạp chí khoa học và công nghệ - Trường Đại Duy Tân
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí khoa học và công nghệ - Trường Đại Duy Tân - 2022 - no.50 - tr.109-118 - ISSN.1859-4905
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335210
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67285
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv416S502022109.pdf
  • Size : 641,59 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.