Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66757
Title: Cơ hội marketing số cho doanh nghiệp nhỏ và vừa ở Việt Nam: Nghiên cứu từ hành vi người tiêu dùng = Digital marketing for small and medium enterprises in Vietnam: A consumer behavior study
Authors: Vũ, Thị Thanh Hà
Doti, Chee Lee Leng
Roberto, Ercole
Martin, Ortega Azurduy
Phan, Mỹ Linh
Keywords: Tạp chí Khoa học & Đào tạo Ngân hàng
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học & Đào tạo Ngân hàng - 2022 - no.244 - tr.59-70 - ISSN.1859-011X
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349339
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66757
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv284S2442022059.pdf1.23 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.