Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Thanh Hà
dc.contributor.authorDoti, Chee Lee Leng
dc.contributor.authorRoberto, Ercole
dc.contributor.authorMartin, Ortega Azurduy
dc.contributor.authorPhan, Mỹ Linh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:34Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:34Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349339en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66757-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học & Đào tạo Ngân hàng - 2022 - no.244 - tr.59-70 - ISSN.1859-011Xen
dc.subjectTạp chí Khoa học & Đào tạo Ngân hàngen
dc.titleCơ hội marketing số cho doanh nghiệp nhỏ và vừa ở Việt Nam: Nghiên cứu từ hành vi người tiêu dùng = Digital marketing for small and medium enterprises in Vietnam: A consumer behavior studyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv284S2442022059.pdf
  • Size : 1,23 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.