Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66603
Title: Nghiên cứu quy trình triển khai quản trị quan hệ khách hàng của các khách sạn trên địa bàn Hà Nội = Researching the Process of Implementing Customer Relationship Management of Hotels in Hanoi
Authors: Nguyễn, Viết Thái
Bùi, Thị Quỳnh Trang
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại) - 2022 - no.166 - tr.44-58 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348036
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66603
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1662022044.pdf2.03 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.