Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66603
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Thái
dc.contributor.authorBùi, Thị Quỳnh Trang
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:49Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:49Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348036en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66603-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại) - 2022 - no.166 - tr.44-58 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại)en
dc.titleNghiên cứu quy trình triển khai quản trị quan hệ khách hàng của các khách sạn trên địa bàn Hà Nội = Researching the Process of Implementing Customer Relationship Management of Hotels in Hanoien
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1662022044.pdf2.03 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.