Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66603
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Thái
dc.contributor.authorBùi, Thị Quỳnh Trang
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:49Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:49Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348036en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66603-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại) - 2022 - no.166 - tr.44-58 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại)en
dc.titleNghiên cứu quy trình triển khai quản trị quan hệ khách hàng của các khách sạn trên địa bàn Hà Nội = Researching the Process of Implementing Customer Relationship Management of Hotels in Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1662022044.pdf
  • Size : 2,03 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.