Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66538
Title: Nâng cao năng lực cạnh tranh doanh nghiệp thông qua sự hài lòng của khách hàng tổ chức về sản phẩm du lịch team building = Increase competitive advantage of tourism company through assessment of organizational customer's satisfaction: A case of team building tourism products
Authors: Nguyễn, Thị Thu Hà
Nguyễn, Thị Thu Hà
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.165 - tr.78-89 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347137
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66538
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1652022078.pdf1.7 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.