Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66511
Title: Phân tích các yếu tố tác động đến hành vi mua rượu vang của người tiêu dùng tại thị trường Việt Nam = Analyzing the factor affecting the wine purchase behaviour of consumers in Vietnam's market
Authors: Võ, Thị An Nhi
Nguyễn, Thị Thanh Nguyệt
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.18 - tr.292-297 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346988
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66511
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S182022292.pdf647.55 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

11
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.