Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66511
Title: Phân tích các yếu tố tác động đến hành vi mua rượu vang của người tiêu dùng tại thị trường Việt Nam = Analyzing the factor affecting the wine purchase behaviour of consumers in Vietnam's market
Authors: Võ, Thị An Nhi
Nguyễn, Thị Thanh Nguyệt
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.18 - tr.292-297 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346988
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66511
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S182022292.pdf
  • Size : 647,55 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.