Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66499
Title: Tác động của truyền miệng điện tử (eWOM) đến ý định mua sản phẩm nước hoa của người tiêu dùng tại Thành phố Hồ Chí Minh = Influence of electronic word-of-mouth on purchase intention of purfume products of consumers in Ho Chi Minh City
Authors: Ngô, Thị Thu
Nguyễn, Đỗ Quyên
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.18 - tr.192-197 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346971
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66499
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S182022192.pdf748.65 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.