Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66428
Title: Mạng xã hội ảnh hưởng đến quyết định mua sản phẩm thương hiệu thời trang nội địa Việt Nam = Impacts of social network on the decision to buy products of domestic fashion brands in Vietnam
Authors: Ngô, Vũ Quỳnh Thi
Lê, Việt Lâm
Nguyễn, Hữu Thắng
Nguyễn, Thị Lan Trinh
Cao, Đặng Mỹ Uyên
Ngô, Thị Ngọc Viên
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.17 - tr.210-215 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346890
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66428
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S172022210.pdf
  • Size : 762,23 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.