Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66428
Title: Mạng xã hội ảnh hưởng đến quyết định mua sản phẩm thương hiệu thời trang nội địa Việt Nam = Impacts of social network on the decision to buy products of domestic fashion brands in Vietnam
Authors: Ngô, Vũ Quỳnh Thi
Lê, Việt Lâm
Nguyễn, Hữu Thắng
Nguyễn, Thị Lan Trinh
Cao, Đặng Mỹ Uyên
Ngô, Thị Ngọc Viên
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.17 - tr.210-215 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346890
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66428
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S172022210.pdf762.23 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

93
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.