Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66189
Title: Ảnh hưởng của chất lượng dịch vụ lên lòng trung thành khách hàng tại Ngân hàng Ngoại thương Việt Nam Chi nhánh Sóc Trăng = Effect of service quality on customer loyalty to JSC Bank for Foreign Trade of Vietnam, Soc Trang branch
Authors: Nguyễn, Thị Thanh Liễu
Nguyễn, Thị Phương Dung
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.21 - tr.88-92 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346310
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66189
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S212022088.pdf790.19 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

14
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.