Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66162
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến thương hiệu nhà tuyển dụng: Trường hợp Công ty TNHH Đầu tư Xây dựng Thương mại Loan Khải = Determinants of employer branding: The case of Loan Khai Trading Construction Investment Co.. Ltd
Authors: Lê, Thu Hạnh
Đỗ, Lan Phương
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.18 - tr.85-88 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346181
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66162
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S182022085.pdf744.71 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.