Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66120
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ ngân hàng điện tử trên địa bàn TP. Thanh Hóa = Factors affecting customer satisfaction with e-banking services in Thanh Hoa city
Authors: Ngô, Việt Hương
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.69-71 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345982
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66120
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S152022069.pdf573.5 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

24
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.