Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66120
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Việt Hương
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:57Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:57Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345982en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66120-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.69-71 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ ngân hàng điện tử trên địa bàn TP. Thanh Hóa = Factors affecting customer satisfaction with e-banking services in Thanh Hoa cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S152022069.pdf573.5 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

24
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.