Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66120
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Việt Hương
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:57Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:57Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345982en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66120-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.69-71 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ ngân hàng điện tử trên địa bàn TP. Thanh Hóa = Factors affecting customer satisfaction with e-banking services in Thanh Hoa cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S152022069.pdf
  • Size : 573,5 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.