Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66106
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng trên sàn thương mại điện tử tại TP. Hồ Chí Minh = Factors affecting purchase decisions on e-commerce platforms of customers in Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn, Thị Ánh Hồng
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.35-38 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345965
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66106
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S152022035.pdf821.07 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

166
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.