Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66106
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ánh Hồng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:53Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345965en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66106-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.35-38 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng trên sàn thương mại điện tử tại TP. Hồ Chí Minh = Factors affecting purchase decisions on e-commerce platforms of customers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S152022035.pdf821.07 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

166
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.