Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ánh Hồng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:53Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345965en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66106-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.35-38 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng trên sàn thương mại điện tử tại TP. Hồ Chí Minh = Factors affecting purchase decisions on e-commerce platforms of customers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S152022035.pdf
  • Size : 821,07 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.