Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66086
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Huyền
dc.contributor.authorMai, Thị Hải Linh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:47Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:47Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345809en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66086-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.300 - tr.64-73 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleCác yếu tố tác động vào giác quan và sự hài lòng của thực khách với các nhà hàng chay: Nghiên cứu tại Hà Nội = Determinants influencing on human senses and satisfaction of vegetarian restaurant customers: a study in Hanoien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv60S3002022064.pdf1.32 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

53
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.