Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66053
Title: Tác động của trách nhiệm xã hội trường đại học đến thương hiệu và sự gắn bó của nhân viên ở các trường đại học TP. Hồ Chí Minh = Impacts of the university social responsibility on the brand and employee engagement at universities in Ho Chi Minh City
Authors: Phan, Xuân Cường
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.14 - tr.252-257 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345748
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66053
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S142022252.pdf773.28 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.