Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66053
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Xuân Cường
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:37Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:37Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345748en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66053-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.14 - tr.252-257 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của trách nhiệm xã hội trường đại học đến thương hiệu và sự gắn bó của nhân viên ở các trường đại học TP. Hồ Chí Minh = Impacts of the university social responsibility on the brand and employee engagement at universities in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S142022252.pdf
  • Size : 773,28 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.