Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65982
Title: Nâng cao giá trị thương hiệu sàn thương mại điện tử Lazada tại Thành phố Hồ Chí Minh ở góc độ người tiêu dùng = Improving the brand value of the e-commerce platform Lazada in Ho Chi minh City from the consumer perspective
Authors: Nguyễn, Huỳnh Phước
Nguyễn, Ngọc Thảo Dung
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.13 - tr.295-301 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345580
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65982
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S132022295.pdf900.19 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.