Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65982
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Huỳnh Phước
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Thảo Dung
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:19Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345580en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65982-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.13 - tr.295-301 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNâng cao giá trị thương hiệu sàn thương mại điện tử Lazada tại Thành phố Hồ Chí Minh ở góc độ người tiêu dùng = Improving the brand value of the e-commerce platform Lazada in Ho Chi minh City from the consumer perspectiveen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S132022295.pdf900.19 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.