Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65982
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Huỳnh Phước
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Thảo Dung
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:19Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345580en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65982-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.13 - tr.295-301 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNâng cao giá trị thương hiệu sàn thương mại điện tử Lazada tại Thành phố Hồ Chí Minh ở góc độ người tiêu dùng = Improving the brand value of the e-commerce platform Lazada in Ho Chi minh City from the consumer perspectiveen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S132022295.pdf
  • Size : 900,19 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.