Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65868
Title: Nâng cao hiểu biết về dịch vụ khách hàng tại các cảng hàng không của Việt Nam = Improving the understanding of customer services at Vietnamese airports
Authors: Hoàng, Hải Sơn
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.12 - tr.175-180 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345430
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65868
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S122022175.pdf636.92 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

12
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.