Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65868
Title: Nâng cao hiểu biết về dịch vụ khách hàng tại các cảng hàng không của Việt Nam = Improving the understanding of customer services at Vietnamese airports
Authors: Hoàng, Hải Sơn
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.12 - tr.175-180 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345430
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65868
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S122022175.pdf636.92 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.