Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65719
Title: Các nhân tố tác động đến ý định mua sắm trực tuyến sản phẩm thời trang: Trường hợp nghiên cứu tại TP. Hồ Chí Minh = Factors affecting the intention to buy fashion products online: A case study in Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn, Quyết Thắng
Nguyễn, Thị Bích Vân
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.57-60 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343052
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65719
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S122022057.pdf700.48 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

7
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.