Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Quyết Thắng
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích Vân
dc.date.accessioned2023-12-27T02:11:06Z-
dc.date.available2023-12-27T02:11:06Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343052en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65719-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.57-60 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố tác động đến ý định mua sắm trực tuyến sản phẩm thời trang: Trường hợp nghiên cứu tại TP. Hồ Chí Minh = Factors affecting the intention to buy fashion products online: A case study in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S122022057.pdf
  • Size : 700,48 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.