Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65625
Title: Xây dựng thương hiệu đô thị: Một công cụ hiệu quả trong phát triển đô thị bền vững = Urban branding as an effective sustainability tool in urban development
Authors: Reeman, Mohammed Rehan
Keywords: Quy hoạch đô thị
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Quy hoạch đô thị - 2022 - no.46 - tr.18-23 - ISSN.1859-3658
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341674
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65625
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv543S462022018.pdf
  • Size : 1,13 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.