Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65253
Title: Nghiên cứu sự tác động của giá trị thương hiệu đến năng lực cạnh tranh thương hiệu của các trường đại học tại TP. Hồ Chí Minh = A study on the impact of brand value on competitiveness of university brands in Ho Chi Minh City
Authors: Phạm, Quang Vinh
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.36 - tr.61-64 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354257
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65253
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S362022061.pdf665.06 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

10
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.