Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65253
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Quang Vinh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:07:26Z-
dc.date.available2023-12-27T02:07:26Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354257en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65253-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.36 - tr.61-64 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleNghiên cứu sự tác động của giá trị thương hiệu đến năng lực cạnh tranh thương hiệu của các trường đại học tại TP. Hồ Chí Minh = A study on the impact of brand value on competitiveness of university brands in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S362022061.pdf
  • Size : 665,06 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.