Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65153
Title: Đánh giá sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ công tại Kho bạc Nhà nước Bến Tre = Assessing customer satisfaction with quality of public services at Ben Tre State Treasury
Authors: Nguyễn, Hồng Hà
Phạm, Văn Tuân
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.36 - tr.33-36 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354250
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65153
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S362022033.pdf
  • Size : 652,39 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.