Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64611
Title: Lí thuyết dòng chảy: quan niệm, phân luồng dòng chảy và những hàm ý đối với kiến tạo dòng chảy học tập = Flow theory: conception, flow classification and implications for learning flow construction
Authors: Nguyễn, Thị Thanh Tùng
Keywords: Tạp chí Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.23 - tr.32-36 - ISSN.2354-0753
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351874
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64611
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv216S232022032.pdf353.17 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.