Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64595
Title: | Vận dụng mô hình lớp học đảo ngược tổ chức dạy học nội dung “vẽ cấu trúc phân tử” (chuyên đề học tập hóa học 10) nhằm phát triển năng lực tự học của học sinh = Applying the flipped classroom model to organize teaching content "drawing molecular structures" (chemistry learning topic 10) to develop students' self-study ability | Authors: | Nguyễn, Thị Diễm Hằng | Keywords: | Tạp chí Giáo dục | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.22 - tr.7-13 - ISSN.2354-0753 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351852 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64595 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv216S222022007.pdf | 387.46 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.