Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64595
Title: Vận dụng mô hình lớp học đảo ngược tổ chức dạy học nội dung “vẽ cấu trúc phân tử” (chuyên đề học tập hóa học 10) nhằm phát triển năng lực tự học của học sinh = Applying the flipped classroom model to organize teaching content "drawing molecular structures" (chemistry learning topic 10) to develop students' self-study ability
Authors: Nguyễn, Thị Diễm Hằng
Keywords: Tạp chí Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.22 - tr.7-13 - ISSN.2354-0753
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351852
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64595
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S222022007.pdf387.46 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.