Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64481
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Thị Kiều Diễm
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Hồng
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:01Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:01Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351717en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64481-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.14 - tr.13-17 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleVận dụng quy trình mô hình hóa toán học vào giải các bài toán thực tiễn trong dạy học nội dung “giá trị lớn nhất của hàm số” (giải tích 12) = Applying the mathematical modeling process to solving practical problems in teaching the content "maximum value of a function" (calculus 12)en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S142022013.pdf643.29 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.