Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64238
Title: | Ảnh hưởng của phương pháp đào tạo theo tín chỉ lên kết quả đánh giá của sinh viên sắp tốt nghiệp về chương trình đào tạo: Một nghiên cứu phối hợp phương pháp định lượng và định tính = The influence of credit-based education model on the evaluation of graduating students about the training program: A study with combining qualitative and quantitative methods | Authors: | Lê, Thị Cẩm Thu Phạm, Thị Ánh Hương Nguyễn, Vy Vân Thảo Ngân Trịnh, Tuyết Huệ Ngô, Thị Hải Lý |
Keywords: | Tạp chí Y học Việt Nam (Tổng hội Y học Việt Nam) | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Tạp chí Y học Việt Nam (Tổng hội Y học Việt Nam) - 2022 - no.CD2 - tr.278-288 - ISSN.1859-1868 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350926 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64238 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv46V519SCD22022278.pdf | 496.31 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.