Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64062
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Mỹ Dung
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Loan
dc.date.accessioned2023-12-27T01:02:51Z-
dc.date.available2023-12-27T01:02:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349346en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64062-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.04 - tr.170-177 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleCải thiện sự ghi nhớ từ vựng của học sinh thông qua sử dụng Quizlet: Một nghiên cứu hành động tại trường trung học phổ thông = Improving students’ vocabulary retention through using Quizlet: An action research at high schoolen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V227S042022170.pdf
  • Size : 409,42 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.